ארגון יום הולדת בזמן קורונה – להתארגן בקלות עם רעיונות ליום הולדת

רעיונות ליום הולדת בקורונה

לחגוג יום הולדת בזמן קורונה – רעיונות מדליקים וקלים ליישום.

הקורונה איתנו כבר 7 חודשים ולצערנו אין לנו מושג מתי נוכל לחזור לשיגרה. אבל אם למדתי משהו בחיים זה תמיד לנסות להפוך את הבעיה להזדמנות! אז אם אתם חוגגים יום הולדת לעצמכם בתקופה הקרובה, לבן הזוג, לאמא או לילדים הנה כמה רעיונות לארגון יום הולדת שנה שיהפכו את יום ההולדת לבלתי נשכח והכי חושב תוכלו ליישם בקלות.

בית מרקחת לממתקים

תקופת הקורונה הביאה איתה המון אתגרים, במיוחד כשמדובר בארגון אירועים. אז כאן בבריידי החלטנו להפוך את הלימון ללימונדה ולהביא לכם קונספט מקסים שיהפוך את הלימון ללימונדה- קבלו את  ” בית המרקחת לממתקים”.

הארגון של בית מרקחת לממתקים מעולם לא היה פשוט יותר , דאגו להמון ממתקים מכל הסוגים וכל המינים (כי פעם בשנה מותר הכל), סדרו אזור שכולו לבן – שולחן לבן (מפה תעשה את העובדה) קיר עם רקע לבן ופשוט הזמינו לעצמכם את כל מה שתרצו מהקולקציה המטריפה הזאת… מזרקים מיכלי טבליות, בקבוקי סירופ, בקבוקי מדידה מסוגים שונים. את המזרקים תוכלו למלא בסירופ אדום למראה של “דם” אבל מתוק. את הגדול מבינהם מלא בשוקולד מומס. את הטבליות במסטיקים וכן הלאה. גימיק מושלם לזמנים לא פשוטים שיעלו חיוך על פני כל מי שחוגג יום הולדת. אגב זה גם אחלה רעיון ליום הולדת או סתם כדי לפנק מישהו או משפחה שנמצאים בבידוד או נדבקו.

הנה כמה תמונות ולינק לקולקציה

בית מרקחת לממתקים רעיונות לפורים ויום הולדת קורונה
לקולקציה המקסימה הזאת , ליחצו כאן 

 

מסיבת יום הולדת בזום

אירועים המוניים כבר לא באים בחשבון, אבל התמזל מזלנו שיש לנו את זום – איתו אנו מקיימים מפגשים מהסוג השלישי כבר זמן מה. אבל מה עושים, איך מפגש בזום יכול להפוך למסיבת יום הולדת תוססת ומלאת שמחה?

נתחיל בזה שלמסיבה הזאת כולם מוזמנים!  וזה הזמן לא רק לשלוח הזמנות אלא גם לשלוח הוראות כיצד להצטרף – ככל שיותר מפורט, כך טוב יותר (שלחו את ההוראות כמו שאתם שולחים אותן לילד בן 5, כי מה לעשות – לא כולנו טכנולוגיים). רגע לפני שליחת ההזמנות הדקו היטב את הקונספט ואפילו קבעו לוחות זמנים להשתלשלות האירוע.

כמובן שגיל החוגג ישחק כאן תפקיד משמעותי בתוכן אותו תספקו לאורחים. לכל גיל יש את הרצונות והצרכים הייחודיים שלו למסיבת יום הולדת דיגיטלית, החל מהקטנטנים שעבורם ימי הולדת כל כך חשובים ומהווים מפגש חברתי כמעט על בסיס שבועי ועד ליום הולדת לסבתא שחוגגת 70. זיכרו, רעיונות ליום הולדת לילדים מתחת לגיל 13 מגיע לחגוג יום הולדת לא משנה מה קורה בעולם!

הבטיחו מסיבה וירטואלית קצרה. לילדים אין הרבה סבלנות ולכן עלינו לערוך מסיבות קצרות של כ-30 דקות ולא יותר!
מאחורי הקלעים – אזור השידור:

קשטו את הרקע של אזור השידור ככל שתוכלו, בתמונה למטה תוכלו לראות איך לארגן בקלות שולחן רקע עם קולקציית מכוניות היוניסקס שלנו. בנוסף, המון בלונים, פוסטר ממותג, גרלנדות יום הולדת שמח, מניפות ססגוניות ואפילו שולחן יום הולדת עמוס בממתקים, חטיפים יעשו את העבודה. כאילו כולם עוד רגע מגיעים.

שולחן בעיצוב יוניסקס מכוניות תלת מימד

לעיצוב שולחן מכוניות יוניסקס הקליקו כאן

שיתוף האורחים המצטרפים לשידור:
ערכת יום הולדת לזמן קורונה
לקולקציית המיתוג לילדים הקליקו כאן

שלחו מבעוד מועד ערכות לכל האורחים. הכינו ערכה לכל מוזמן וחלקו אותה מבעוד מועד. הערכה תכלול את כל מה שהם רגילים לפגוש בימי הולדת כגון פלייסמנט ממותג, צלחת, מכונית שהיא מגש מזון, סכו”ם, מפית, כוס שתיה ממותגת, ממתקים או חטיפים, בקבוק שתיה קטן מלא במשקה האהוב עליכם. הוסיפו פריטי חובה ליום הולדת כמו בלונים, נרות ,קונפטי ושקית הפתעות. בקשו מהאורחים לפתוח אותה בלייב יחד ולסדר לעצמם את הפינה האישית כך שכולם יוכלו לראות ולחוות בדיוק את אותה חוויה מרגשת ועוצמתית, בקשו להמתין עם שקית ההפתעות לסוף האירוע (אסביר בהמשך). הכינו מראש פלייליסט שירי יום הולדת ביו טיוב. בקשו מהאורחים להצטרף בשירה לשירים הנבחרים. 2 עד 4 שירים ברצף יעשו הרבה שמח!

ברכות : בקשו מהאורחים לברך את ילד/ת יום ההולדת בזה אחר זה. סיחפו את האורחים למחיאות  כפיים אחרי כל ברכה.

הכניסו את עוגת יום ההולדת עם הנרות הדולקים ובקשו מהאורחים לספור מעשר עד 0 עד לכיבוי הנרות ולסיום שירו את השיר: “שתזכה לשנה הבאה”…. את העוגה תוכלו לפרוס מול המצלמה ואם זה אפשרי (אם הם גרים בקרבת מקום) דאגו לשלוח לכל ילד פרוסה נדיבה לאחר סיום האירוע.

לחגוג יום הולדת בזמן קורונה

אם תרצו לראות את אוסף הכלים המהמם שלנו, הקליקו כאן

 

מתנות:אם הדבר אפשרי בקשו מההורים של הילדים המוזמנים להניח את המתנות יום קודם ליד הדלת. אם לא , רכשו בעצמכם המון מתנות קטנות בשמם של המוזמנים ועיטפו את כולם בצבעים שמחים. לקראת סיום האירוע הביאו את כל המתנות לילד/ת יום ההולדת ובקשו שתפתח אותם לעיני כולם, במקביל בקשו מהאורחים לפתוח את שקית ההפתעות שצורפה לערכה.

 

והנה עוד כמה רעיונות שליקטתי עבורכם מהעולם:

היפכו את יום ההולדת ליום כן!

גלידה לארוחת הבוקר, הבנתם! לשחק בסלולאר עוד  15 דקות? כן! חישבו על כל מה שהילד שלכם אי פעם ביקש והגבלתם אותו – וביום הזה אפשרו לו הכל! כמובן שתוכלו להכין שלטים וקישוטים שכולם על טהרת הכן כדי שיהיה ברור שמותר כאן הכל!

היפכו את הבית למסעדה האהובה של הילד שלכם.

הילד שלכם אוהב מקדונלד? הפכו את הבית לסניף הפרטי שלו.  הזמינו את כל המאכלים האהובים עליו וקצת יותר, וארגנו דלפק מהמם. אמא ואבא יהפכו לנותני השירות והילד יוכל להזמין כל מה שבא לו. לקבלת קובץ להדפסת דגלונים ושלטים ליחצו על הלינק מתחת לתמונה (הוא יוביל אתכם לעמוד ממנו תוכלו לשלוח לנו מייל עם בקשה). באתר שלנו תוכלו למצוא פריטים מהממים בצהוב ובאדום שיוסיפו המון לעיצוב הדלפק.

רעיונות ליום הולדת בקורונה

לקבלת קובץ להדפסה ליחצו כאן ושלחו לנו מייל עם המילה מקדונלד

מסיבת פיג’מות של כל המשפחה ו/או החברים בזום!

תאמו מסיבת פיג’מות גדולה עם חברים בזום או כל שירות וידאו אחר. ארגנו את כל המזרונים בסלון, צפו באותו סרט, אכלו גלידה והישארו ערים עד מאוחר. לילדים הקטנים תוכלו לארגן אוהל או מבצר. אל תשכחו לקשט ככל האפשר כי שיהיה לכם ערב מיוחד.

קרנבל מכוניות יום הולדת

ארגנו קרנבל מכוניות יום הולדת. תאמו עם המשפחה והחברים (בעצם עם כל מי שאתם יכולים) הפתעה מקסימה ליום ההולדת. בקשו שיכינו שלטים ויקשטו את המכוניות וכמובן גם מתנות. קבעו שעה שכולם יגיעו ויעשו שיירה של מכוניות מתחת לבית לקול צפירות ושירת יום הולדת שמח…. הילד שלכם לא ישכח זאת לעולם.

 

מקווה שקצת עזרתי, ממשיכה לחפש לכם עוד רעיונות מקוריים ומשמחים.

שימרו על עצמכם,

שלי

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
מעבר לתשלום
משלוחים מהירים - 3 עד 5 ימי עסקים
Scroll to Top
גלילה למעלה