למה ירוק, ואיך השתלט צבע המנטה על האירועים של כולנו?!

צבע המנטה באירועים, בלוג

 

בכל שנה חברת Pantone העולמית עורכת דיונים שכוללים נציגים מכל העולם, בסופם היא מכריזה על הצבע הרשמי שילווה אותנו במשך השנה ויתן את הטון לכל מה שסובב אותנו דרך תעשיות העיצוב, אדריכלות, עיצוב גרפי, אופנה , אירועים והרשימה עוד ארוכה…

 

הצבע הירוק אמנם נבחר בשנת 2017 אבל  כאשר צבע נבחר בשנה מסויימת, המשמעות היא שהוא ישפיע עלינו במהלך כמה שנים טובות, ויחדור למדינות שונות בהדרגה. הפיק הגדול קורה שנה או שנתיים אחרי.

Greenery הוא הגוון שעליו החליטו בפנטון העולמית לשים דגש.  זהו ירוק בצבע יֶרֶק , הגוון שאנו מכנים בעברית ירוק דשא או ירוק תפוח. הצבע הירוק בכלל, והגוון greenery בפרט מלאים חיות ורעננות וממחישים את השפע של חיק הטבע. העולם המטורף שבו אנחנו חיים גורם לאנשים להיות שקועים יותר ויותר בחיים המודרניים ולאבד את עצמם ואת הזהות שלהם תוך כדי. השעבוד לטכנולוגיה, לסמארטפונים ולמרדף אחרי הכסף יוצר בנו השתוקקות גדולה לחזור למקור- אל הטבע. זוהי בדיוק הסיבה שהצבע ירוק greenery נבחר, המטרה שלו היא לגרום לכולנו להתנתק קצת מהחיים המודרניים, להתחבר חזרה לטבע וליופי שבו ולהתחיל לנשום.

אז אם את בעניין של התחדשות והתחלות חדשות, רוצה להמציא את עצמך מחדש או לפתח אורח חיים בריא, הצבע הירוק הוא בדיוק מה שאת צריכה לשלב בחיי היום יום שלך. הירוק מזכיר לנו את הימים הראשונים של האביב בהם הכל מתחיל להתעורר ולצמוח ולכן הוא מעורר בנו את הרצון להתחבר לעצמנו ולטבע הסובב אותנו.  

ועכשיו לעניינו, איך הירוק משתלב באירועים ובמסיבות שלנו?

  • לפני הכול שימוש ב יֶרֶק: בטח שמת לב שהסוקולונטים מככבים בכל פינה, מוענקים כמתנה לאורחים ומופיעים במרכזי שולחנות ואפילו עגלות פרחים התמקמו בכניסה לחתונות וזרים מחולקים לכל דורש.
  • שימוש בחומרים טבעיים כמו שולחנות עץ, או צבעים בגוונים טבעיים יעניקו לאירוע שלך מראה כפרי ובאווירה מרעננת.
  • בשווקים תמצאו המון קולקציות בגוון המנטה , גם אצלנו . שלבו את המנטה עם קרם וזהב והנה לכם לוק מושלם.
  • השתמשו בחומרים טבעיים ומתכלים להגשת המזון שלכם, כלי הגשה מנייר הם הפיתרון האולטמיטיבי. מעבר לקולקציות שאנחנו מציעים קיימים בשוק היום צלחות מקרטון מהממות, כוסות תואמים ואפילו קשי נייר.

ירוק מנטה

 

אם גם את רוצה לקחת חלק בטרנד הנהדר שמביא איתו הצבע הירוק, הכניסי את הצבע הירוק לרגעים החשובים שלך בשנה הקרובה.  כל מסיבה, יום הולדת, מסיבת רווקות, ערב חברות או חגיגה משפחתית זו הזדמנות מצוינת להכניס את כולם לאווירה הירוקה.

השתמשי בצבע הירוק כדי לעצב את החלל ולקשט אותו, ותראי בעצמך איך הוא יוצר אווירה מלאת חיים עם תקווה להתחדשות ולצמיחה, הנה לינק ל –  קולקציית המנטה שלנו

 

1 מחשבה על “למה ירוק, ואיך השתלט צבע המנטה על האירועים של כולנו?!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
מעבר לתשלום
משלוחים מהירים - 3 עד 5 ימי עסקים
Scroll to Top
גלילה למעלה