אודות

Briday – מוצרים מקוריים לימי הולדת, מסיבות ואירוח

נעים להכיר 🙂 שמי שלי רוקח – מעצבת, יזמית ובעלת Briday מוצרי נייר לאירוח עם סטייל. Briday הוא מותג שנולד מתוך שתי אהבות גדולות שלי : מוצרי נייר ואירוח!

שלי רוקח מעצבת ובעלים של האתר בריידי. briday
שלי רוקח מעצבת ובעלים של האתר בריידי. briday

בשנת 1995 הקמתי את הגלויה של שלי: עסק קטן המפרסם עסקים קטנים באמצעות גלויות מעוצבות עם מסרים יצירתיים ומשעשעים במקומות בילוי ופנאי, שהפך במהרה למותג ענק ומדיה פרסומית עצמאית.  את Briday הקמתי מתוך הרצון להמשיך ליצור בנייר, אבל גם כי גיליתי שיש חוסר עצום בחדשנות בתחום המסיבות והאירוח – רצון עז להביא בשורות חדשות השתלט עלי. בשיטוטי בעולם גיליתי מוצרים מדהימים לימי הולדת ומסיבות באופן כללי, שאינם מגיעים לצערי לישראל. רוב הקולקציות הנמצאות בארץ נראות כמעט זהות… ולכן החלטתי שהקריירה השניה שלי תהייה חדשנות בתחום המסיבות. הבטחתי לעצמי לא  להיכנע לתכתיבי השוק,  אלא להביא רק בשורות חדשות. 

Briday  הוא מותג אשר חרט לעצמו להביא חדשות לתחום ימי ההולדת, אירוח והאירועים. החברה הוקמה  על בסיס האמונה כי סטייל ועיצוב ברמה גבוהה, צריכים להיות נגישים לכל מי שחולם על אירוע מיוחד ולא פחות חשוב, במחירים שווים לכל נפש. קולקציות הנייר המקוריות מעוצבות בעשר אצבעותי, בהשראת אופנה, עיצוב גרפי ותרבות הפופ אבל עיצבתי גם קולקציה קטנה של ״מחזיקי המשאלות״ ושרשראות האופי״ .

באתר תמצאו מוצרים נילווים שאני מוצאת שישתלבו נהדר בקולקציות. אני מוסיפה מוצרים חדשים כמעט מדי יום. השילוב בין העיצובים שלי לאוספים המיוחדים שאני מלקטת, מאפשרים ללקוחותינו לארגן מסיבת יום הולדת, לארח בקלות, בסטייל ובסגנון שונה וכמובן תוך הקפדה על איכות מוצר גבוהה.

הקולקציות נוגעות בכל אירוע החל מימי הולדת, בריתה, בריתה, בת מצווה, בר מצווה, סוויט 16, מסיבת רווקות, חתונות ועד  אירוח חברים, בראנץ בגינה או ערב חג.

תמצאו אצלנו מגוון רחב של מוצרים החל ממיתוג אישי במגוון עצום של עיצובים, קישוטים לחלל המסיבה, כלי הגשה מיוחדים כמו מכוניות התלת מימד שלנו להגשת מזון, חטיפים וממתקים בימי הולדת ( או סתם בכיף בערב משפחתי), קונוסים מעוצבים, שרשראות דגלונים לקישוט, מדבקות לבקבוקים, מתנות לאורחים ועוד מוצרים מדליקים שיהפכו כל יום הולדת לחוויה ואתכם ליצירתיים ומשקיענים בקלות ובמהירות. גם את תחום מסיבת הרווקות שסבל מפרובוקציות לאורך שנים לא הזנחנו, בקטגורית המשחקים למסיבת רווקות תמצאו משחקים והפעלות מקוריים למסיבת רווקות  כמו שאלון לחתן (להיט) קפסולת זמן, שלטים, ערכות מעוצבות ועוד.

אני מבטיחה לכם ששימוש במוצרים שלנו יעזור לכם ליצור יום הולדת או כל מסיבה בלתי נשכחת ועיצוב עוצר נשימה.

המוצרים שאני מעצבת הם פרי פיתוח ישראלי ורוב הקולקציות ככל הניתן מיוצרת בישראל (95% מהמוצרים) ולמרות זאת תופתעו לגלות עד כמה המחירים הם שווי נפש והגונים… זה המקום שלכם לפרגן ליצירה ולתוצרת ישראלית.

אני תמיד זמינה להתייעצות, לשאלות, לתשובות, להכוונה ובעיקר אני כאן כדי לעשות לכם שמח ובסטייל!

שלי

……………

נגישות
מעבר לתשלום
משלוחים מהירים - 3 עד 5 ימי עסקים
Scroll to Top
גלילה למעלה